Державна служба зайнятості активно впроваджує електронні сервіси, які на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням ІТ - технологій. Нові сервіси, такі як електронна черга, електронний кабінет шукача роботи та електронний кабінет роботодавця, допоможуть максимально швидко отримати доступ до послуг та інформації.
За допомогою Електронного кабінету шукача роботи є можливість:
- створити власне резюме;
- уточними заплановані та фактичні дати відвідування служби зайнятості;
- дізнатися про заходи, які проводитиме служба зайнятості;
- пройти тестування на платформі профорієнтації та ін.
Як скористатися сервісом?
Послуга електронного кабінету шукача роботи доступна на порталі Державної служби зайнятості за посиланням:
https://www.dcz.gov.ua/cabinet
Для створення кабінету шукача роботи важливо мати електронну пошту та виконати такі кроки:
• Зареєструватися
• Ввести інформацію для створення облікового запису
• Обрати мету реєстрації
• Внести інформацію про себе
• Підтвердити реєстрацію
Ваш електронний кабінет шукача роботи створений успішно.
За детальною інформацією звертайтеся до Менської районної філії Чернігівського ОЦЗ, за адресою: м. Мена, вул. Героів АТО, 1 А.