На період карантину надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю відбувається в перший день після подання особою відповідних заяв (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).
Нарахування допомоги по безробіттю здійснюється без відвідування безробітним центру зайнятості у разі підтвердження ним телефоном наміру перебувати на обліку в службі зайнятості та отримувати допомогу по безробіттю й інші соціальні послуги, пов’язані з працевлаштуванням.
Щоб зареєструватись у службі зайнятості, достатньо лише подати дві заповнені заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю. Бланки заяв розміщені на сайті Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище».
Заяви подаються двома способами: на електронну пошту філії, де людина планує перебувати на обліку, або в паперовому вигляді через скриньку для кореспонденції безпосередньо в філії. Для заповнення заяв вам знадобляться свої паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність.
Після реєстрації документів фахівець служби зайнятості в той же день зв’язується з клієнтом для підтвердження та уточнення потрібної інформації і надання потрібних консультацій.
Після закінчення карантину безробітному потрібно протягом 10 робочих днів відвідати центр зайнятості та надати оригінали документів.