Навігація

Погода в Мені

Опитування користувачів

Як Ви оцінюєте наш сайт?

Один з найкращих
Непоганий
Влаштовує
Зустрічаються кращі
Зовсім не сподобався

Архів

Грудень 2020 (2)
Листопад 2020 (10)
Жовтень 2020 (21)
Вересень 2020 (19)
Серпень 2020 (25)
Липень 2020 (22)

Календар

«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наші партнери

НЕ МОЖНА ДОСЯГТИ СВОЄЇ МЕТИ НЕ ДОКЛАДАЮЧИ ЗУСИЛЬ

5-10-2016, 08:51 | Розділ: Новини | Переглядів: 574

Кожній людині у своєму житті доводиться зробити найголовніший, найвідповідальніший вибір – це вибір майбутньої професії. Для спеціалістів служби зайнятості профорієнтаційна робота з учнями – повсякденна робота. Школярів знайомлять з найважливішими правилами вибору професії, навчальними закладами регіону і не тульки, поняттями «ринок праці», «актуальні професії», з послугами служби зайнятості. Вчасно отримана інформація допоможе молоді зробити перший вірний крок в виборі майбутньої професії. Саме в цьому напрямку служба зайнятості постійно проводить роботу з учнівською молоддю.

В рамках цієї роботи Менський районний центр зайнятості 03 жовтня 2016 року провів профорієнтаційні уроки з учнями 9 - 11-х класів Макошинської та Куковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Менського району. Під час профуроків провідний фахівець з питань зайнятості Зоя Ганнущенко. розповіла учням про формулу вибору професії «Хочу. Можу. Треба», про основні правила вибору професії, основні помилки при виборі професії, навела приклади вдалого та невдалого вибору професії з життя реальних людей. Учні пройшли діагностичне тестування за методикою Є.А.Клімова.

Також були проведені профінформаційні заходи з батьками учнів та педагогічними працівниками. Зоя Ганнущенко надала батькам загальні відомості про ту чи іншу професію, її значення у житті та перспективи розвитку, як і в яких умовах відбувається виробничий процес, які вимоги ставить певна професія до людини.

Вчителі мали змогу ознайомитись із різними методами психологічного тестування учнів, які сприяють уявленню учнів про життєвий і особистий професійний план, допомагають об’єктивно здійснювати самоаналіз рівня розвитку професійно важливих якостей і співвідносити їх з вимогами до майбутніх професій. Виховувати навички свідомої дисципліни: зібраність, уважність, навички інтелектуальної активності.

Не пропустіть

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.