До завершення заходів, пов'язаних з утворенням Фонду соціального страхування України і його робочих органів, Менська міжрайонна виконавча дирекція Чернігівського обласного відділення Фонду (далі – дирекція) працювала над актуальними питаннями у сфері соціального страхування.
В лютому, для контролю за своєчасністю проходження коштів, спеціалістами дирекції проводився щоденний моніторинг виконання органами Державної казначейської служби України платежів по коштах Фонду, з метою недопущення затримок соціальних виплат, надавалися загальні заявки виконавчій дирекції обласного відділення на отримання фінансування. Водночас надавалися кошти страхувальникам для виплати застрахованим особам матеріального забезпечення.
Основна діяльність дирекції була спрямована на надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з настанням страхового випадку: тимчасової втрати працездатності, вагітності та пологів, смерті застрахованої особи, а також членів сім’ї, які перебували на її утриманні.
Згідно ст.34. Закону України-1105-XІV від 23.09.1999 року фінансування страхувальників-роботодавців здійснюється протягом 10 робочих днів після одержання заяви-розрахунку.
Дирекцією прийнято 119 заяв-розрахунків від страхувальників для виплати матеріального забезпечення застрахованим особам на суму 395 335,49 грн., що більше аналогічного періоду 2015 року майже на 111 тис. грн. Профінансовано страхувальників на суму 436 451,57 грн., в тому числі допомоги: - 236 002,92 грн. - по тимчасовій непрацездатності; 17 491,95 грн. - з тимчасової непрацездатності по догляду за хворою дитиною; 178 556,70 грн. - по вагітності та пологах; 4 400,00 грн. - на поховання.
На виконання заходів по упередженню неправомірного віднесення витрат за рахунок коштів Фонду проведено 24 розслідування невиробничого травматизму за участю спеціалістів дирекції.
Перевірено обґрунтованість віднесення витрат допомоги по догляду за хворою дитиною по 18 випадках.
Проведено 10 перевірок страхувальників з питань правильності нарахування, обліку та використання страхових коштів.
Станом на 29 лютого страхувальникам надано фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам по заявах-розрахунках, які подані до дирекції, по 25 лютого включно.
Нагадуємо, що до дирекції заяви-розрахунки необхідно подавати не рідше двох разів на місяць, а по можливості - по мірі надходження листків непрацездатності від застрахованих осіб.
Отже, не дивлячись на те, що дирекція проводить свою роботу в умовах реорганізації, основне завдання Фонду – надання матеріального забезпечення, вона виконувала і продовжує виконувати своєчасно та в повному обсязі.
За роз’ясненнями та консультаціями просимо звертатись за телефонами: м. Мена 2-14-08, 2-14-48; смт. Сосниця – 2-36-72.