Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області повідомляє, що в умовах карантину графіки прийому громадян в сервісних центрах залишаються незмінними. Фінансування та виплата пенсій здійснюється згідно затверджених графіків.
Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області:
Чернігівський № 1 (Чернігівській район) 67-16-05;
Чернігівський № 2 (місто Чернігів) 67-51-12;
відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 67-63-09;
Ніжин 7-12-35;
Прилуки 3-11-89;
Бахмач 3-11-77;
Бобровиця 2-50-04;
Борзна 2-10-30;
Ічня 2-12-69;
Козелець 4-19-64;
Короп 2-76-56;
Мена 2-18-04;
Новгород- Сіверський 3-16-89;
Носівка 2-20-57;
Ріпки 2-14-57;
Сосниця 2-03-69;
Варва 2-84-23;
Городня 2-15-81;
Корюківка 3-14-83;
Куликівка 2-24-76;
Семенівка 2-13-66;
Сновськ 2-13-54;
Срібне 2-62-35;
Талалаївка 2-16-91.
Додаткові номери
67-96-80 відділ з питань призначення пенсій
67-67-05 відділ з питань перерахунків пенсій № 13
67-67-27 відділ з питань виплати пенсій № 1
67-90-22 відділ з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
5-23-11 відділ з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
60-34-54 відділ методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства
Нагадуємо, що існує можливість вирішити більшість пенсійних питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України:
*подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
*отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
* перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
*провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
*подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
* подати звернення (пропозицію тощо);
* активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).