Вимушені переселенці з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції отримають виплати по листкам непрацездатності, допомогу по вагітності та пологах, а також на поховання.
Починаючи з 6 лютого 2015 року вимушені переселенці мають змогу звернутись до міжрайонної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за місцем фактичного перебування, аби отримати зазначені виплати.
Для отримання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах застрахована особа має подати до робочого органу Фонду наступні документи:
- листок непрацездатності (оригінал);
- копію першої - четвертої, одинадцятої - шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);
- копію довідки про взяття на облік;
- довідку, видану застрахованій особі банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності);
- копію трудової книжки (за наявності);
- довідку про нараховану заробітну плату за відповідний розрахунковий період (помісячно) із зазначенням видів виплат та кількості відпрацьованих днів (годин) (за наявності);
- у разі необхідності для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі ста відсотків середньої заробітної плати (доходу) застраховані особи, зазначені в абзаці п'ятому частини першої статті 37 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» або в пункті 5 частини першої статті 24 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», додають копії відповідних посвідчень або інші документи, які підтверджують право на пільгу;
- копію свідоцтва про народження дитини (для встановлення віку дитини при оплаті листка непрацездатності по догляду за хворою дитиною);
- копію договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - договір про добровільну участь) та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб.
У випадку, якщо в особи відсутні один або декілька документів, робочі органи Фонду допоможуть зібрати необхідну інформацію для подальшого отримання матеріального забезпечення, нададуть всебічну підтримку та допомогу.
За більш детальною інформацією звертатися до Менської міжрайонної виконавчої дирекції:
м. Мена, вул. Троїцька, 5-А або за телефонами: 21408, 21448;
смт Сосниця, вул.Виноградського ,12-А, за телефоном 27632.
Менська міжрайонна виконавча дирекція Чернігівського обласного відділення Фонду