Навігація

Погода в Мені

Опитування користувачів

Як Ви оцінюєте наш сайт?

Один з найкращих
Непоганий
Влаштовує
Зустрічаються кращі
Зовсім не сподобався

Архів

Грудень 2020 (2)
Листопад 2020 (10)
Жовтень 2020 (21)
Вересень 2020 (19)
Серпень 2020 (25)
Липень 2020 (22)

Календар

«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наші партнери

Менська міжрайонна виконавча дирекція Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомляє

21-09-2015, 08:45 | Розділ: Правова освіта | Переглядів: 1468

Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.12.2014 № 37 затверджено Порядок надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі – Фонд) особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції (далі – Порядок).

 

Згідно Порядку правом на отримання матеріального забезпечення від Фонду можуть скористатися особи, які перебувають (або перебували) у трудових відносинах з підприємством (або були добровільно застраховані) та офіційно зареєстровані, як переміщені особи на підконтрольних Україні територіях. До сплати приймаються листки непрацездатності, які були відкриті до моменту переміщення особи, та лікарняні по вагітності та пологах, які отримані не пізніше 30 тижнів після переміщення. Особа на момент настання страхового випадку повинна бути застрахованою в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання матеріального забезпечення потрібно звернутися із заявою до робочого органу Фонду за новим місцем реєстрації та надати наступний пакет документів:

-листок непрацездатності (оригінал);

-паспорт та копії 1 – 4 та 11 – 16 сторінок;

копію довідки про одержання ідентифікаційного податкового номеру;

-копію довідки про переміщення на територію, підконтрольну Україні з відміткою державної міграційної служби;

-довідку з банку про відкриття рахунку для зарахування коштів;

-завірену копію трудової книжки (за наявності).

У разі відсутності необхідних документів – довідку з ПФУ.

Якщо не має можливості підтвердити документально страховий стаж, листок непрацездатності буде розраховано виходячи з мінімального страхового стажу в розмірі 50% від середньоденної допомоги;

-довідку про нараховану заробітну плату за шість місяців, що передують місяцю в якому настав страховий випадок (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи) із зазначенням видів виплат за кількістю відпрацьованих днів (годин). При відсутності цих даних розрахунок проводиться виходячи з розміру мінімальної заробітної плати;

-копію свідоцтва про народження дитини – для отримання допомоги по догляду за хворою дитиною.

Фізичні особи - підприємці, які забезпечують себе роботою самостійно, повинні надати копію договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та документи, що підтверджують сплату ЄСВ.

Допомога призначається протягом 10 днів з моменту отримання повного пакету документів та повинна бути сплачена протягом 10 наступних робочих днів на власний розрахунковий рахунок застрахованої особи.

Не пропустіть

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.