Навігація

Погода в Мені

Опитування користувачів

Як Ви оцінюєте наш сайт?

Один з найкращих
Непоганий
Влаштовує
Зустрічаються кращі
Зовсім не сподобався

Архів

Грудень 2020 (2)
Листопад 2020 (10)
Жовтень 2020 (21)
Вересень 2020 (19)
Серпень 2020 (25)
Липень 2020 (22)

Календар

«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наші партнери

Мін`юст презентував реформу реєстраційної служби

18-03-2015, 14:37 | Розділ: Правова освіта | Переглядів: 1607

Міністерство юстиції України запроваджує он-лайнсервіси у рамках реформування реєстраційної служби. План реформування системи державної реєстрації презентували громадськості в Міністерстві юстиції України у вівторок, 10 березня, у ході засідання «круглого столу».

За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії Севостьянової, Державна реєстраційна служба є однією з найбільш контактних по відношенню до громадян – понад 1,5 млн. контактів щороку. Постійні скарги щодо корумпованості, черг та безпідставних відмов у здійсненні реєстраційних дій, на жаль, стали звичними для системи.

«Побороти корупцію в сфері реєстрації можна лише відокремивши особу, яка ухвалює рішення, безпосередньо від громадянина, який подає документи до реєстраційної служби» - підкреслила вона.

Наталія Севостьянова повідомила, що мова йде про досвід Грузії у системі реєстраціїі з застосуванням системи фронт-табек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. За словами першого заступника міністра, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції.

«Ми вважаємо, що на сьогоднішній день немає необхідності лише Міністерству юстиції виконувати цю функцію. Ми маємо на меті поступово передавати функцію реєстрації іншим суб’єктам – це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то також будуть усунуті корупційні ризики», - пояснила вона.

Перший заступник глави державної реєстраційної служби Артем Янчук у ході засідання презентував електронні сервіси, які започатковує Мінюст. Зокрема, мова йде про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту до реєстраційного офісу.

«Ми запроваджуємо можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує вашу особу, ви сплачуєте за послугу та отримуєте електронний витяг», - пояснив Артем Янчук.

В цілому, за словами першого заступника глави державної реєстраційної служби, протягом минулого року органами юстиції було видано більше 1,3 млн. різноманітних довідок та витягів. На цю роботу припадає близько 50% навантаження кожного працівника системи юстиції.

Також Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби.

«Мова йде про пілотний проект «екстериторіальність», який стосується Вінницької та Київської областей, коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого знаходження в межах цих областей. Система вже виправдала себе і може бути розповсюджена на території всієї України. Крім того, ми запровадили проект «модельний офіс» у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт-та бек-офісів», - додав Артем Янчук.

Не пропустіть

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.