Навігація

Погода в Мені

Опитування користувачів

Як Ви оцінюєте наш сайт?

Один з найкращих
Непоганий
Влаштовує
Зустрічаються кращі
Зовсім не сподобався

Архів

Грудень 2020 (2)
Листопад 2020 (10)
Жовтень 2020 (21)
Вересень 2020 (19)
Серпень 2020 (25)
Липень 2020 (22)

Календар

«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наші партнери

З вересня 2015 року стартував проект подання заяв з реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

16-02-2016, 16:44 | Розділ: Правова освіта | Переглядів: 1464

 

Віднині подати документи до ДРАЦСу можна як у звичному паперовому форматі, так і он-лайн, не виходячи з дому.

З метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання Міністерством юстиції 9 липня 2015р. затверджено наказ Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, що подані через мережу Інтернет. Насамперед необхідно зазначити, що на даний момент проект є пілотним. Відділи до яких можливо подати заяви знаходяться у Переліку відділів ДРАЦС – учасників пілотного проекту.

Щоб громадянам було зручно користуватися новими електронними сервісами, Міністерство юстиції запустило спеціальний веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за електронною адресою dracs.minjust.gov.ua . На даному сайті можна записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану. Для цього необхідно зареєструватися на порталі, ввівши прізвище, ім’я, по батькові, логін та адресу електронної пошти.

На сайті кожному користувачеві присвоюється реєстраційний номер. Повідомлення про результати розгляду заяви або звернення користувачу надсилає відповідальний працівник відділу ДРАЦС в день їх отримання або не пізніше наступного робочого дня у разі надходження заяви або звернення поза робочим часом відділу та відображається в особистому кабінеті.

Заява повинна бути сформована з накладанням електронного цифрового підпису, якщо такого підпису громадянин не має , то заяву, подану через Інтернет необхідно в будь-якому разі підписати, з’явившись для цього до відділу ДРАЦС. Потрібно звернути увагу, що з’явитись до відділу ДРАЦС для підпису заяви необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання відповіді про результати розгляду заяви.

Також слід звернути увагу, що подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством. За достовірність даних відповідає користувач. При подальшому особистому візиті до органів ДРАЦС необхідно буде пред’явити оригінали всіх вищеназваних документів.

Не пропустіть

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.