Навігація

Погода в Мені

Опитування користувачів

Як Ви оцінюєте наш сайт?

Один з найкращих
Непоганий
Влаштовує
Зустрічаються кращі
Зовсім не сподобався

Архів

Грудень 2020 (2)
Листопад 2020 (10)
Жовтень 2020 (21)
Вересень 2020 (19)
Серпень 2020 (25)
Липень 2020 (22)

Календар

«    Грудень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Наші партнери

Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуванню | коментарями | абеткою

Про контроль за надходженням заяв-розрахунків до органу Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Відповідно до ч.1 ст.21 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 № 2240 (далі – Закон 2240) підставою для фінансування страхувальників робочими органами відділень Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами. Фінансування страхувальників-роботодавців здійснюється протягом десяти робочих днів після надходження заяви. Саме комісія (уповноважений) із соціального страхування, як первинна ланка механізму соціального страхування, має здійснювати контроль за правильним нарахуванням допомог застрахованим особам роботодавцем і мусить вживати заходів по своєчасному наданню працівникам підприємства матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Докладніше Перегляди: 1733

Оголошення для сільгоспвиробників Менського району

Щодо документів, необхідних для проведення державної реєстрації права оренди земельної ділянки, право власності на яку зареєстроване до 01 січня 2013 року.

Реєстраційна служба Менського районного управління юстиції повідомляє, що 12 лютого 2014 року набрав чинності Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 868.

Докладніше Перегляди: 1650

Щодо проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням правовстановлюючого документа

Реєстраційна служба Менського районного управління юстиції повідомляє, що п. 48 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 №868 передбачено проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрація якого проведена до 1 січня 2013 відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку заявник подає органові державної реєстрації прав:

Докладніше Перегляди: 1738

Навіщо потрібна комісія із соціального страхування на підприємстві?

Необхідність створення комісії із соціального страхування на кожному підприємстві, що використовує найману працю, незалежно від форми власності та господарювання, визначено у ч. 3 ст. 50 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18 січня 2001 р. № 2240-ІІІ (далі ― Закон № 2240) та у Положенні про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженому постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі ― Фонд) від 23 червня 2008 р. № 25 (далі ― Положення № 25). Зазначені вимоги поширюються і на приватних підприємців, які використовують найману працю.

Комісія (уповноважений) із соціального страхування – це фактично посередник між працюючою особою та Фондом.

Докладніше Перегляди: 2233

Реєстраційна служба Менського районного управління юстиції у Чернігівській області повідомляє

Реєстраційна служба Менського районного управління юстиції у Чернігівській області повідомляє, що 02.09.2014 року набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 15.08.2014 року №1354/5 «Про тимчасові заходи щодо надання послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розташоване в межах територій Луганської та Донецької областей», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2014 року за №992/25769.

Докладніше Перегляди: 1966

Принцип роботи Центрів надання адміністративних послуг

Принцип роботи Центрів надання адміністративних послуг базуватиметься на поділі на фронт- та бекофіси.

Саме завдяки цій новації українцям більше не доведеться вистоювати у довжелезних чергах та давати хабарі за пришвидшення реєстрації прав на нерухоме майно. Про це під час круглого столу в ІА ЛігаБізнесІнформ заявив Міністр юстиції України Павло Петренко.

Захід відбувся за участі Голови Укрдержреєстру Ганни Онищенко, головного експерта антикорупційної групи Реанімаційного пакета реформ Дмитра Котляра, грузинських експертів у сфері забезпечення надання адміністративних послуг та представників бізнес-середовища України.

Павло Петренко зазначив, що основними причинами корупції в реєстраційній системі були централізація послуг, пряма комунікація виконавця із громадянином, складна бюрократична процедура та низька мотивація реєстраторів, зарплата яких в середньому становить близько 1200 гривень.

«Відтепер працюватимуть фронт-офіс, який виконуватиме функції прийому документів та їх обробки, та бек-офіс, працівники якого вчинятимуть реєстраційні дії. Працівники бек-офісів не матимуть контактів з адміністратором фронт-офісу. Адміністратор, який спілкується з громадянами, не приймає жодних рішень, а отже нема за що платити хабара. Його завдання надати консультацію, забрати документи та передати їх до бек-офісу», - повідомив очільник Мін'юсту.

Докладніше Перегляди: 1753

Реєстраційна служба Менського районного управління юстиції надає інформацію щодо деяких питань, пов’язаних з видачею дублікатів документів, посвідчених або виданих нотаріусом

Державна реєстраційна служба України надала роз’яснення стосовно деяких питань, пов’язаних з державною реєстрацією прав. У разі втрати або зіпсування документа, посвідченого або виданого нотаріусом, за заявою фізичної або юридичної особи, щодо яких вчинялись нотаріальні дії або за дорученням таких осіб, видається дублікат втраченого документа.

Видача дубліката втраченого або зіпсованого документа здійснюється державним нотаріальним архівом. До передачі в архів примірників документів, посвідчених або виданих нотаріусом, дублікат втраченого документа видається нотаріусом.

Відповідно до законодавства у сфері державної реєстрації прав державна реєстрація прав на нерухоме майно проводиться на підставі виданого дубліката документа, а не у зв’язку з його видачею.

Докладніше Перегляди: 1635

Про заходи щодо державної реєстрації прав на земельні ділянки, розташовані в Менському районі Чернігівської області

Відповідно до наказу Головного управління юстиції у Чернігівській області «Про заходи щодо державної реєстрації прав на земельні ділянки, розташовані в Менському районі Чернігівської області» №29/6 від 19.06.2014 року, у зв’язку з виробничою необхідністю, з метою забезпечення безперебійного процесу державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, забезпечення та захисту прав і законних інтересів власників, користувачів земель сільськогосподарського призначення, надано право проводити державну реєстрацію речових прав на землі сільськогосподарського призначення, що знаходяться в межах Менського району Чернігівської області до 01 вересня 2014 року державним реєстраторам речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Сосницького районного управління юстиції.

Докладніше Перегляди: 2095

Державна реєстрація шлюбу з особами, засудженими до позбавлення волі

Шлюб - це основа сім'ї. З правових норм, що регулюють порядок та умови його укладення, починається правове регулювання особистих немайнових та майнових відносин між подружжям.

Статтею 51 Конституції України проголошено, що шлюб ґрунтується на вільній згоді жінки і чоловіка. Кожен із подружжя має рівні права і обов'язки у шлюбі та сім'ї.

Одночасно статтею 63 Конституції України визначено, що засуджений користується всіма правами людини і громадянина, за винятком обмежень, які визначені законом і встановлені вироком суду. Тобто, ізоляція людини в місцях позбавлення волі не може бути абсолютною. Сімейним кодексом України (далі - Кодекс) встановлено, що шлюб - це сімейний союз жінки та чоловіка, зареєстрований в органі державної реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до положень Кодексу умовами вступу в шлюб є взаємна вільна згода жінки та чоловіка на укладення шлюбу, тобто шлюб має бути добровільним, а також досягнення особами, які бажають вступити в шлюб, на день реєстрації шлюбу шлюбного віку (для жінки та чоловіка - 18 років).

Докладніше Перегляди: 1882